ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинМуніципальний центр послуг Кривого Рогу перейде на нові стандарти надання послуг жителям. Проект МЕРМ продовжує співпрацю з містом в рамках ще одного демонстраційного проекту

06.01.2014
Муніципальний центр послуг Кривого Рогу перейде на нові стандарти надання послуг жителям. Проект МЕРМ продовжує співпрацю з містом в рамках ще одного демонстраційного проекту

Проект МЕРМ та Криворізька міська рада розпочинають реалізацію другого демонстраційного проекту, що має на меті створити комфортні умови для отримання якісних послуг громадянами та підприємцями міста шляхом переведення Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг Кривого Рогу» на відкриті і прозорі стандарти роботи з використанням технологій електронного урядування, які виключать корупційні загрози.

Оскільки економіка міста має низький рівень диверсифікації та розвитку галузей, не пов’язаних з гірничо-металургійним комплексом, у Стратегічному плані розвитку міста до напрямку «Місто диверсифікованої конкурентоспроможної економіки» було включено стратегічну ціль «Розвиток інноваційних методів взаємодії влади та бізнесу у сфері економічного розвитку». Одна з оперативних цілей плану передбачає покращення якості надання муніципальних, у тому числі адміністративних послуг органами місцевого самоврядування, подальшу ефективну роботу Центру надання адміністративних послуг «Муніципального центру послуг м. Кривого Рогу» (надалі - МЦП). Запровадження в 2011 році функціонування пілотної моделі центру стало знаковою подією в роботі щодо забезпечення відкритості влади, покращення якості надання муніципальних послуг.

Цей демопроект є продовженням системної роботи зі створення зручних умов для отримання якісних адміністративних послуг громадянами та суб’єктами господарювання, що вже більше десяти років проводиться органами місцевого самоврядування Кривого Рогу.

Проектом передбачується виконання наступних завдань: максимально орієнтувати організацію роботи Центру надання адміністративних послуг МЦП на створення комфортних і зручних умов для отримання послуг суб’єктами звернень, у тому числі з особливими потребами; створити нові можливості для своєчасного отримання послуг споживачами, забезпечити захист інформації суб’єктів звернень до муніципального центру послуг м. Кривого Рогу від внесення будь-яких змін та інших форм втручання; забезпечити належні умови для професійної роботи фахівців муніципального центру послуг м. Кривого Рогу, покращення технологій виконання процедур, мінімізації витрат трудових, матеріальних, часових ресурсів.

Цілі проекту передбачають подальше реформування та побудову ефективної системи надання послуг органами місцевого самоврядування; підвищення стандартів роботи держслужбовців у наданні послуг жителям та підприємцям Кривого Рогу; оптимізація процесів муніципального управління з використанням технологій електронного урядування; знищення корупційних загроз; стимулювання розвитку бізнесу на території міста, зростання кількості діючих суб’єктів господарювання – фізичних та юридичних осіб, які започатковують власну справу за рахунок покращення бізнес-середовища у місті.

Проект триватиме до вересня 2014 року.

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com