ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинВ Дніпропетровську на щорічному благодійному Новорічному балу відбулась офіційна презентація бренду міста

27.01.2014
В Дніпропетровську на щорічному благодійному Новорічному балу відбулась офіційна презентація бренду міста

Dnipro_logo_presentation_jan201418 січня в Дніпропетровську на щорічному благодійному Новорічному балу відбулась офіційна презентація бренду міста. Мер міста Іван Куліченко презентував логотип і слоган міста, що були розроблені разом з проектом МЕРМ в рамках реалізації демопроекту «Місто світових брендів. Розробка маркетингово-інвестиційної стратегії міста Дніпропетровська»

У своїй презентації Іван Іванович зазначив, що логотип та слоган «Дніпропетровськ – новий щодня» повною мірою підкреслює унікальність міста, його сьогодення і майбутнє. «Це символ нинішнього сучасного міста. Він відображає історію і сучасну динаміку – ракети, морський старт і саме головне – серце, зігріте руками людей, – це надія на майбутнє», – зазначає пан Куліченко.

Представники провідних компаній міста та члени робочої групи з реалізації маркетингово-інвестиційної стратегії міста Дніпропетровська були нагороджені почесними грамотами міського голови за активну участь у розробці логотипу і значний внесок у реалізацію демонстраційного проекту. Мер міста запросив молодь Дніпропетровська, майбутніх менеджерів, керівників, представників бізнесу, промисловців і підприємців до спільного співробітництва для просування іміджу Дніпропетровська.

На самому ж заході логотипу влаштували справжній День народження. Не обійшлось і без брендованих солодощів. Скоро логотип з’явиться  на чашках, блокнотах, ручках і навіть пряниках.

Більше в відеорепортажі 34 каналу:

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com