ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинДніпропетровськ розпочинає впровадження маркетингово-інвестиційної стратегії

20.03.2014
Дніпропетровськ розпочинає впровадження маркетингово-інвестиційної стратегії

У 2013 році в рамках першої фази демопроекту, що був підтриманий Проектом МЕРМ у Дніпропетровську, розробили і затвердили слоган та логотип міста, упорядкували брендбук та зафільмували кілька промоційних роликів. Серед інших розробок ініціативи – маркетингово-інвестиційна стратегія. Це документ який описує спрямовану маркетингову підтримку та інвестиційну політику на виконання Стратегічного плану розвитку міста до 2015 року. Мета діяльності за маркетинговою стратегією полягає у створенні, підтримці та просуванні позитивного образу міста у дніпропетровців, потенційних мешканців та інвесторів. Її виконання здійснюватиметься громадою, владою та бізнесом на умовах партнерства і соціальної відповідальності та на засадах відкритості, створенні умов для чесної конкуренції та дотриманні балансу інтересів.

У Стратегії закладено два основних напрямки:  
Напрямок А. Активний маркетинг міста, зручного для мешканців, привабливого для гостей.
Стратегічна мета: Підвищення попиту на територію, розвиток населення, залучення нових мешканців. Створення привабливого образу міста та поширення інформації про нього для гостей, майбутніх мешканців, інвесторів, споживачів продукції місцевих виробників.
Напрямок В. Дніпропетровськ – місто світових брендів. Новий щодня.
Стратегічна мета: Залучення нових бізнесів, «вирощування» місцевих брендів до світових. Створення умов для покращення інвестиційного клімату, формування його та підтримка спільними зусиллями.

З метою забезпечення реалізації цих напрямків буде проведено ряд промо-акцій по формуванню і просуванню позитивного іміджу міста, розроблено програми залучення інвестицій, актуалізовано інвестиційний паспорт міста, відбудеться зйомка ще одного відеоролика про місто та розроблено буклети та проспекти. Серед іншого буде проведено підготовку фахівців з впровадження маркетингово-інвестиційної політики міста.

Друга фаза демопроекту «Дніпропетровськ – місто світових брендів» триватиме до кінця вересня 2014 року та покриє реалізацію вищезгаданих напрямків. І ось лише деякі ініціативи які планують виконати:

«Є ідея провести серед школярів інформаційний урок про рідне місто. Після цього для старшокласників оголосити конкурс на кращий твір про рідне місто, переможці якого отримають сувеніри з символікою Дніпропетровська та зустрінуться з мером міста Іваном Куліченко. Зустріч відбудеться у форматі спільного сніданку, де школярі зможуть задати питання та висловити побажання чи пропозиції стосовно розвитку міста», – повідомила начальник управління міжнародних зв’язків Дніпропетровської міської ради Наталія Чернишова під час прес конференції з представлення маркетингово-інвестиційної стратегії.

Ще одна цікава ініціатива – «Дружнє таксі». Для таксистів Дніпропетровська будуть проведені лекції, на яких їм розкажуть що ж таке дружнє таксі, ознайомлять з історією міста та цікавими фактами з його життя. Метою таких заходів є підвищення якості надання послуг та покращення сервісу. Таксистів ознайомлять як подавати інформацію про місто, супроводять абеткою правил гостинності та картою міста для гостей. «Таке таксі було б цікаво гостям міста. Обізнаний в історії та архітектурі водій таксі розповів би основні відомості про Дніпропетровськ і показав би гостям пам’ятки», – зазначає пані Чернишова.

Реалізацією демопроекту Дніпропетровськ прагне підвищити рівень поінформованості городян про переваги життя, роботи та саморозвитку у місті, підвищити інвестиційну привабливість, створити умови для зростання місцевого бізнесу до рівня світових брендів, залучити нових інвесторів.

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com