ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинВ рамках Проекту МЕРМ відбувся навчально-практичний семінар «Аналіз досвіду та забезпечення сталості діяльності центрів підтримки бізнесу Дніпропетровської області»

28.04.2014
В рамках Проекту МЕРМ відбувся навчально-практичний семінар «Аналіз досвіду та забезпечення сталості діяльності центрів підтримки бізнесу Дніпропетровської області»

Business_Center_Support_april2014_123-24 квітня в рамках Проекту МЕРМ відбувся навчально-практичний семінар «Аналіз досвіду та забезпечення сталості діяльності центрів підтримки бізнесу Дніпропетровської області». Захід зібрав представників міст-партнерів Проекту МЕРМ в Дніпропетровській області, серед яких співробітники агенцій економічного розвитку, центрів підтримки бізнесу, облдержадміністрації, міськради, НАДУ та інші зацікавлені у сприянні розвитку підприємницького середовища в містах Дніпропетровщини. Основна мета семінару полягала в обміні досвідом щодо діяльності бізнес-центрів, що підтримуються Проектом МЕРМ, та надання рекомендації з забезпечення сталості їхньої подальшої діяльності. На заході також було вперше представлено попередню версію посібника «Практичний посібник для фахівців. Створення сталого центру підтримки бізнесу», видання якого Проект МЕРМ планує в кінець літа 2014 року (слідкуйте за оновленнями у розділі «Матеріали» → «ПУБЛІКАЦІЇ»  на сайті Проекту).

Канадський експерт та консультант з питань МЕР Вейн Роберт представив складові, обов’язкові для сталості Центру підтримки бізнесу, розповів про роль Центрів у місцевому економічному розвитку, описав початкові кроки, мету, бачення при створенні такої інституції, структуру та керівництво.

Разом з консультантами з МЕР Наталією Бойко та Іриною Коврою, що також модерували захід, була розкрита тема дослідження ринку: як проводити та аналізувати результати, аби розуміти потреби бізнесу та знайти свою нішу в наданні послуг. Ще одне розглянуте питання стосувалось залучення зацікавлених сторін та партнерів. Було обговорено як визначити та розробити стратегії залучення зацікавлених сторін, аби забезпечити сталість діяльності Центру. Модератори також показали як визначити перелік послуг Центру відповідно до ситуації у громаді та спроможності організації при розробці програм і послуг та якими мають бути вимоги до керівництва і персоналу Центру, аби створити дієву систему управління інституцією.

Business_Center_Support_april2014_2  Business_Center_Support_april2014_4

Учасників вчили як розробити якісний операційний план та інтегрувати його в план діяльності організації. Було зазначено, що важливу роль відіграє також план маркетингу та промоції, тож учасникам детально пояснили як визначити найефективніші стратегії та тактики для зацікавлення бізнесу, надання послуг, задоволення потреб клієнтів та досягнення бажаного рівня участі. Стосовно фінансування діяльності Центрів підтримки бізнесу, було надано інформацію про те, як визначити найбільш ефективні стратегії та тактики у залученні фінансових ресурсів. Особлива увага була надана тестуванню моделі діяльності Центру за допомогою фінансового аналізу.

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com