ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинМаркетингова стратегія Кривого Рогу

11.08.2014
Маркетингова стратегія Кривого Рогу

29 липня міська рада Кривого Рогу ухвалила Маркетингову стратегію міста, розроблену в рамках реалізації демонстраційного проекту в місті.

Маркетингова стратегія – це важливий документ для розвитку міста та ефективний інструмент створення привабливого інвестиційного іміджу та залучення інвестицій. В основу формування напрямків реалізації Маркетингової стратегії покладено загальні принципи формування маркетингової політики: етап позиціонування та етап промоції. У стратегії пропонується 2 напрямки: напрямок А. Позиціонування: «Заможне, зручне, здорове, зелене місто» та напрямок Б. Промоція (маркетингова комунікація): «Місто, відоме всім». Задля промоції міста пропонується використовувати два слогани Кривого Рогу: «Місто довжиною в життя» для «внутрішнього» споживача та «Ріг достатку» для «зовнішніх» споживачів. Ключовими положеннями документу є позиціонування міста як зручного, зеленого, здорового та заможного, що з радістю готове прийняти нових мешканців, міста стабільності, порядку, комфорту й унікальних можливостей для активних та підприємливих. Працювати будуть і над формуванням іміджу міста, готового відповідально та відкрито працювати як з вітчизняними, так і іноземними інвесторами, відкритого і гостинного, де набувають неперевершених вражень.

Місто має надію, що впровадження Маркетингової стратегії сприятиме залученню в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій для створення широкого спектру підприємств з високою продуктивністю й можливістю всебічної зайнятості мешканців, що сприятиме сталому розвитку міста.
Важливо згадати що ще у травні відбувся попередній розгляд документу, на якому представники структурних підрозділів міськвиконкому внесли свої пропозиції та поправки. Згодом було проведено громадські слухання на яких члени громадських організацій, представники влади та підприємці міста висловили свої погляди щодо документу, пропонували своє бачення перспективного розвитку Кривого Рогу. Тож результатом цих зустрічей стала низка отриманих пропозицій та рекомендацій, що були включені в Маркетингову стратегію. Дану ініціативу можна по праву вважати новаторською для Кривого Рогу та цілком виправданою, адже ніхто краще за людей, які безпосередньо проживають на цій території, не знають актуальних потреб та проблем міста.

З повною версією Маркетингової стратегії можна ознайомитися тут. Як зазначено у документі, це довгостроковий проект здійснення маркетингу міста. Документ складається з таких розділів: І - позиціонування (цілі, завдання проекту, концепція цільового іміджу міста, бренд міста, унікальна пропозиція міста, опис цільової аудиторії); ІІ - маркетингова комунікація або просування (комплекс заходів, методи впливу, канали маркетингової комунікації); ІІІ - організаційне забезпечення проекту (ресурсне забезпечення, механізми координації та контролю за реалізацією, система моніторингу й оцінки результативності).

Добірка відеороликів про Маркетингову стратегію міста:

Власне, з затвердженням Стратегії добіг свого кінця й наш демонстраційний проект «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження». Основними продуктами проекту є: розроблений бренд міста (логотип у вигляді рогу та слоган «Місто довжиною в життя»); виготовлено 2 відеоролика, що презентують бренд міста та інвестиційну привабливість Кривого Рогу; сформовано карту інвестиційних можливостей та інвестиційний паспорт; створено базу інвестиційних проектів та земельних ділянок, потенційно привабливих для інвестора; а тепер вже і розроблено маркетингову стратегію міста.

Читайте ще про Стратегію: http://irm.kr.ua/uk/golovne-menyu/2-uncategorised/681-prezentatsiya-marketingovoji-strategiji-mista-krivogo-rogu.html

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com