ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинВідтепер і Павлоград має власний логотип, брендбук та маркетингову стратегію

01.09.2014
Відтепер і Павлоград має власний логотип, брендбук та маркетингову стратегію

Хочемо розказати Вам про ще один успішно реалізований демопроект – «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград».  В рамках цієї ініціативи місто отримало власний бренд, розробило брендбук, створило дорожню карту інвестора, інвестиційний сайт  та маркетингову стратегію. Завдяки цим продуктам Павлоград сподівається досягнути формування позитивного іміджу міста, підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості. Далі трохи більше про напрацювання демопроекту.

Pavlograd_logoУ Павлограді сформовано концепцію бренду та розроблено дизайн логотипу і продуктів бренду. Логотипом міста обрано знак, утворений із літери «П», що відображає високий потенціал міста та його стрімке зростання. Направлені у різні сторони літери символізують об’єднання минулого і майбутнього, поєднання сліду, який залишило місто в історії та його великих перспектив, на перетині яких живе місто зі своєю особливою енергетикою. Слоган Павлограду звучить як «Енергія минулого та безмежного майбутнього». Брендинг міста дозволить сформувати в свідомості цільових груп сукупність стійких позитивних уявлень про місто, створить репутацію надійного партнера.

Маркетингова стратегія Павлограда, як зазначено у документі, є інструментом виконання Стратегічного плану економічного розвитку міста Павлограда, а саме оперативних цілей А.2. Розвиток інвестиційної діяльності та В.2. Підвищення якості житлово-комунальних послуг та безпеки життя. Маркетингова стратегія Павлограда буде впроваджуватись за двома напрямками: позиціонування міста (формування концепції бренду та його відображення у міському середовищі) та промоція бренду міста (підбір інструментів маркетингової комунікації та інформування цільових аудиторій). В документі детально описана стратегічна мета кожного напряму, її завдання, системні дії, виконавці, терміни виконання і джерела фінансування.

Одним з завдань маркетингової стратегії міста було зібрати інформацію про інвестиційну ситуацію, а також нормативно та інституційно забезпечити формування сприятливого інвестиційного клімату та сформувати інвестиційні продукти та пропозиції. З цією метою був розроблений і інвестиційний сайт Павлограда (http://pavlograd-invest.dp.ua/uk), на якому представлено дорожню карту інвестора та реєстр вільних земельних ділянок, серед яких територіальні зони, об’єкти промисловості, комунальна та приватна нерухомість. Для інвестора підготовлені дані про місцезнаходження об’єкту чи ділянки, площа, контактна інформація, вид діяльності, форму власності і т.п. Сайт також містить інформацію про місто та його туристичні можливості. Відвідувач може обрати ресторан, туристичний об’єкт, їдальню чи готель, за допомогою закріпленої на сайті карти визначити його розташування, контактний телефон. Павлоградці мають можливість зареєструватися на сайті та запропонувати свої об’єкт нерухомості, така інформація розміщена на сайті в якості інвестиційної пропозиції або як рекомендоване місце для відвідин.

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com