ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинУ Червонограді створять Єдиний інтегрований Центр надання адміністративних послуг

02.08.2013
У Червонограді створять Єдиний інтегрований Центр надання адміністративних послуг

chervonograd_joint_office_1Проект МЕРМ та Червоноградська міська рада розпочинають реалізацію демонстраційного проекту з метою побудови ефективної системи надання адміністративних послуг для підприємців та громадян міста Червонограда через створення Єдиного інтегрованого Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Мале підприємництво Червонограда представлене понад 4 тис. юридичних та фізичних осіб. Спостерігається постійне збільшення кількості суб’єктів господарювання та попри цю позитивну тенденцію, місце малого і середнього бізнесу в економіці Червонограда все ще доволі скромне.

Підприємницький потенціал червоноградців розкритий не в повній мірі в силу багатьох причин. Однією з них є недостатньо розвинена інфраструктура підтримки бізнесу, зокрема невисока ефективність муніципальних послуг дозвільно-погоджувального характеру, тобто процедур реєстрації та надання дозвільно-погоджувальних документів.

Тож новий демонстраційний проект в Червонограді покликаний забезпечити відкритість, прозорість, доступність процедур надання адміністративних послуг, покращити їх якість, а також посприяти активізації жіночого підприємництва.

Проектом передбачено злиття двох окремо діючих служб: державного реєстратора та державного адміністратора в один інтегрований офіс, де можна буде отримати всі необхідні адміністративні послуги. Робота Центру буде побудована за принципом «зеленого офісу», що передбачає безпаперовий документообіг. Використовуватиметься система електронної реєстрації, обробки запитів, а також система інформування заявників про хід розгляду їх звернень – «електронна черга». Для забезпечення зручності клієнтів офіс Центру буде розміщено в сучасному реконструйованому приміщенні на вул. Корольова, 12, в новому адміністративно-торговому мікрорайоні міста.

Впровадження ініціативи триватиме 8 місяців – з серпня 2013 р. до квітня 2014 р..

Організація роботи Центру буде проходити у декілька етапів:

  • На першому етапі буде сформована робоча група із впровадження проекту, яка забезпечить документальну базу діяльності ЦНАП, що включатиме в себе меморандум між адміністративними органами, концепцію поліпшення якості адміністративних послуг у місті, а також положення та регламент роботи ЦНАП. Робоча група проведе ряд круглих столів, прес-конференцій та фокус-груп з громадянами та підприємцями міста, щоб якнайглибше вивчити потреби та думки щодо послуг, які необхідні населенню. На основі обговорень будуть напрацьовані «Перелік адміністративних послуг», які надаватиме Центр, інформаційні і технологічні картки на кожну послугу.
  • На другому етапі відбудеться матеріально-технічне та організаційно-кадрове забезпечення діяльності офісу. Буде проведено реконструкцію відведеного приміщення (загальною площею 300 кв.м), придбання меблів, оргтехніки, оснащення центру найсучаснішими терміналами «інформаційного центру», інформаційними моніторами та цифровими панелями. Для діяльності центру буде розроблено та інстальовано спеціальне програмне забезпечення системи електронного документообігу. Новітні ІТ-технології забезпечуватимуть відкритість і прозорість надання послуг, а робочі станції з комплексом обладнання «електронна черга» створять комфортні умови для обслуговування. На цьому етапі також відбудеться підготовка 10 робочих місць для працівників і підбір висококваліфікованого персоналу.
  • На третьому етапі відбудеться ряд навчальних семінарів з підвищення професійного рівня, тренінги з ефективної комунікації та спілкування з клієнтами для працівників ЦНАП та відповідальних службовців адміністративних органів.

Урочисте відкриття офісу та початок роботи ЦНАП заплановано на грудень 2013 року.

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com