ГОЛОВНАІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТРАрхів новинЧерез розвиток туризму до розквіту місцевої економіки – такий мессидж тренінгу ‘Планування розвитку туристичної галузі в малих містах’, що відбувся 24-25 вересня 2013 року

28.09.2013
Через розвиток туризму до розквіту місцевої економіки – такий мессидж тренінгу ‘Планування розвитку туристичної галузі в малих містах’, що відбувся 24-25 вересня 2013 року

Tourism_training_Lviv_sep2013_124-25 вересня 2013 року представники міст Львівської обл., що об’єднались в субрегіон «Розділля» і впроваджують ініціативи з розвитку туризму, взяли участь в навчально-практичному семінарі «Планування розвитку туристичної галузі в малих містах». Основним завданням семінару було розробити план подальших кроків з приваблення туристів та промоції субрегіону.

Touristic_training_Lviv_sep2013_10Проект МЕРМ запросив відомих у Канаді експертів-тренерів щоб ознайомити учасників з передовими практиками та інструментами підтримки туристичної справи, промоції туристичних принад малих міст. Так Марина Джеймс, Президент та Головний виконавчий директор Агентства з економічного розвитку міста Вінніпег, провінція Манітоба, поділилась  з учасниками власним досвідом проведення численних промоційних кампаній та кампаній з залучення інвестицій. Вона розповіла про сучасні тенденції маркетингу та реклами у туристичній галузі та про планування розвитку туризму в громаді. У своєму виступі пані Марина наголосила на важливості правильної оцінки поточного стану туристичної привабливості міста: варто заздалегідь визначити які ресурси та принади має громада, хто є основними відвідувачами і якою є мета їх візиту, якою є сфера послуг та інфраструктура. Не менш визначальним є також процес створення бачення майбутньої діяльності, що включає в себе з'ясування сильних та слабких сторін, можливостей та загроз, а також вивчення ресурсів громади.

Touristic_training_Lviv_sep2013_11Учасників навчала й Кері Кінг, Керівник відділу туризму Управління економічного розвитку та планування регіону Дюрем, що у провінції Онтаріо, відома в Канаді створенням інноваційних туристичних продуктів, зокрема розробці велосипедних маршрутів. Пані Кері поділилася з присутніми досвідом як популяризувати міста через фестивалі та інші людні заходи, а також наголосила на тому, що навіть маленькі заходи можуть мати великий внесок, тому варто приваблювати відвідувачів і на них. У своєму виступі вона розповіла про етапи підготовки події, говорячи, що спершу потрібно визначити результат, який очікуємо від події, далі слід обрати найкращу ідею, оскільки вдала ідея може мати високу економічну цінність, потім слід визначити шляхи реалізації ідеї та обрати інструменти для її впровадження, потрібні ресурси, відповідальних осіб, які будуть регулювати процес. Наступними кроками має стати планування заходу, залучення якомога більшої кількості виконавців для підготовки, розробка промоційної кампанії.

Вейн Роберт, давній друг та консультант Проекту МЕРМ з місцевого економічного розвитку, навчав міста як створити та впровадити успішний план розвитку туризму, аби сформулювати подальші цілі і заходи, визначити види діяльності, побудувати партнерські стосунки в субрегіоні «Розділля». Також пан Вейн презентував посібник «Створення ефективної стратегії з розвитку туризму», в якому поетапно розписаний процес планування розвитку туризму для громад, які прагнуть до стійкого розвитку цієї галузі і мають на меті покращити якість життя своїх мешканців.

Окрім лекційної частини, семінар мав також практичні заняття, в яких канадські експерти допомагали представникам міст визначати можливі туристичні продукти та ринки попиту, правильно розставляти їх пріоритетність, ставити цілі і завдання для розвитку цієї галузі, розробляти плани щодо їх подальшого впровадження та розподіляти ресурси та відповідальність для їх виконання. Під час заходу представники з міст субрегіону «Розділля» мали нагоду розповісти про вже виконані ініціативи, про перші результати спільної діяльності. У жвавій розмові з досвідченими канадськими колегами відбувся обмін думками, сумісний пошук рішень проблем що постають, обмін рекомендаціями та порадами.  

Семінар отримав схвальні відгуки від учасників заходу, оскільки допоміг визначитись із ключовими туристичними брендами територій та способами їх промоції. Канадські ж експерти за результатами семінару планують висвітлити захід у міжнародній пресі, що, безперечно, стане значним внеском у промоцію Львівської області у світі.

Фото з заходу

Touristic_training_Lviv_sep2013_1 Touristic_training_Lviv_sep2013_2 Touristic_training_Lviv_sep2013_3

 Touristic_training_Lviv_sep2013_4 Touristic_training_Lviv_sep2013_5 Touristic_training_Lviv_sep2013_6

Touristic_training_Lviv_sep2013_7 Touristic_training_Lviv_sep2013_8 Touristic_training_Lviv_sep2013_9

(натисніть на фото щоб завантажити у більшому розмірі) 

 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com