ГОЛОВНАДЕПОЗИТАРІЙ ЗНАНЬНапрацювання демопроектів

м. Дніпропетровськ, демонстраційний проект:

Місто світових брендів.
Розробка маркетингово-інвестиційної стратегії міста Дніпропетровська

Дніпропетровськ знають в Україні та за її межами як виробника ракетоносіїв і апаратів для мирного освоєння космосу. Та власного бренду, впізнаваного у світі, в якому було б відображено увесь потенціал міста, Дніпропетровськ тривалий час не мав.

Відтак формування бренду Дніпропетровська стало ключовим завданням демонстраційного проекту «Місто світових брендів. Розробка маркетингово-інвестиційної стратегії міста Дніпропетровська», підтриманого Проектом МЕРМ. Демопроект складався з двох фаз, які було реалізовано у грудні 2012 – січні 2014 та лютому-жовтні 2014 років.

Мета І фази проекту – створення прозорого, сприятливого інвестиційного середовища через розробку маркетингово-інвестиційної стратегії та забезпечення її реалізації завдяки створенню брендових продуктів та інституційного забезпечення її виконання. Мета ІІ фази – формування іміджу міста як фінансово-ділового центру світового рівня, комфортного для проживання та ведення бізнесу через реалізацію маркетингово-інвестиційної стратегії.

І фаза

Під час І фази демопроекту було проведено соціологічне дослідження «Бренд-імідж Дніпропетровська в оцінках жителів міста та експертів», дослідження ринків муніципального маркетингового простору Дніпропетровська, а також вивчено інформаційне середовище Дніпропетровська.

Результати досліджень стали основою для розробки логотипу міста. Щоб він якнайточніше відображав цінності його мешканців, їх широко залучали до роботи над брендом на різних етапах. Відбувалося це за допомогою низки інструментів: через анкетування, дослідження у фокус-групах, інтернет-опитування, які було проведено на найвідвідуваніших медіа-порталах міста.

Завдяки активності членів робочої групи та їхній роботі з депутатами обраний громадою логотип міста було затверджено у грудні 2013 року. У січні 2014 року на щорічному благодійному Новорічному балу відбулося його офіційне представлення громаді міста.

На основі логотипу міста і проведених досліджень розроблено бренд-бук і Маркетингово-інвестиційну стратегію Дніпропетровська на 2014–2017 роки.

Ця стратегія має два напрями. Перший позиціює місто як зручне для мешканців і привабливе для гостей. Він спрямований на залучення нових та утримання наявних мешканців, розвиток позитивного іміджу міста і розповсюдження інформації щодо його соціального потенціалу, активну взаємодію з громадою міста. Другий напрям стратегії формує образ Дніпропетровська як міста світових брендів, нового щодня. Орієнтований він на розвиток місцевого бізнесу та залучення інвестицій.

Для поліпшення інвестиційного іміджу і спрощення доступу інвесторів до інформації про місто створено веб-сайт Dnipropetrovsk invites you та розроблено промо-відео «Дніпропетровськ новий щодня».

ІІ фаза

Під час ІІ фази демопроекту увагу було зосереджено на втіленні Маркетингово-інвестиційної стратегії. Проведено інформаційні кампанії для цільових аудиторій. Зокрема у місті відбулася кампанія «Дніпропетровськ – столиця космічних технологій», у рамках якої у місцевих ЗМІ опубліковано низку статей про здобутки Дніпропетровська.

Для школярів було проведено інформаційну кампанію «Дніпропетровськ новий щодня», що супроводжувалася уроками на цю тему та конкурсом творів «Дніпропетровськ – місто моєї мрії» серед учнів старшої школи.

Для підвищення сервісу служб таксі в рамках демопроекту було організовано інформаційну акцію «Дружнє таксі» та розроблено Абетку таксиста.

Додатково виконавці проекту працювали над позиціюванням міста як фінансово-ділового центру, комфортного для життя, ведення бізнесу та навчання. У рамках інформаційної кампанії для потенційних студентів і молодих фахівців розроблено низку інформаційних матеріалів і знято відеоролик «Одна мить з життя нашого міста».

Окремим напрямом у реалізації демопроекту була промоція міста. Для інформування про інвестиційні можливості розроблено Інвестиційний паспорт Дніпропетровська, створено систему взаємодії з дипломатичними установами, економічними місіями, торгово-промисловими палатами та містами-побратимами. Для налагодження бізнес-контактів відбувся візит представників міста до Грузії.

Брендинг і стратегічна промоція міста, які було розпочато в рамках демонстраційного проекту, допоможуть за короткий час сформувати імідж Дніпропетровська як міста з високою якістю життя, сприятливим бізнес-середовищем та інвестиційним кліматом, згуртувати громаду навколо спільного завдання позиціювання міста, а також прискорити його економічний розвиток.

Перегляньте продукти демопроекту:
Аналітичний звіт соціологічного дослідження
«Бренд-імідж Дніпропетровська в оцінках жителів міста та експертів»
Звіт про підготовчий етап щодо розробки логотипу, слогану і бренд-бука міста Дніпропетровськ
Звіт про дослідження ринків муніципального маркетингового простору Дніпропетровська
Звіт про стан інформаційного середовища Дніпропетровська
Маркетингово-інвестиційна стратегія Дніпропетровська на 2014–2017 роки
Візуалізація використання фірмового стилю міста (бренд-бук)
Веб-сайт Dnipropetrovsk invites you http://dniproinvitesyou.org
Інвестиційний паспорт міста Дніпропетровська
Виставковий стенд про Дніпропетровськ
Буклет «Навчайся в Дніпропетровську»
Флеш-презентація «Дніпропетровськ – фінансово-діловий центр»
Абетка таксиста
Карта міста
Имидж города: зачем это нужно?
Днепропетровск – был, есть и будет космической столицей Украины
Стратегия – путь к развитию
Відеоролик «Дніпропетровськ новий щодня»
Відеоролик «Дніпропетровськ. Економічний потенціал»
Докладніше про успішний, хоча й складний шлях Дніпропетровська до затвердження логотипу читайте в історії успіху «Депутати затвердили бренд Дніпропетровська, який відкрито обрала громада»
Дізнайтеся більше, як створити бренд міста та які інструменти застосовувати для муніципального маркетингу в кращій практиці «Брендинг і маркетинг територій. У пошуках власного обличчя»
 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com