ГОЛОВНАДЕПОЗИТАРІЙ ЗНАНЬНапрацювання демопроектів

м. Кривий Ріг, демонстраційний проект:

Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження

Кривий Ріг – монопрофільне місто з розгалуженою промисловою інфраструктурою, сфокусованою на потребах металургії. Тут розміщено близько 800 об’єктів індустріальної спадщини, з яких 93 – промислові підприємства. Проте вони з кожним роком оптимізуються. Кількість робочих місць на підприємствах гірничо-металургійного комплексу скорочується. Відтак місто зацікавлене у залученні внутрішніх і зовнішніх інвесторів у місцеву економіку та формуванні привабливого іміджу серед мешканців, які через брак робочих місць можуть залишати місто.

Роботу над привабленням інвесторів у Кривому Розі почали з демонстраційного проекту «Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу та інструменти її впровадження», підтриманого Проектом МЕРМ. Над його впровадженням працювали Інститут розвитку міста і виконком Криворізької міської ради у лютому 2013 – березні 2014 років.

Мета проекту – розробити та впровадити ефективні інструменти формування позитивного інвестиційного іміджу міста, забезпечити залучення в економіку внутрішніх і зовнішніх інвестицій для створення широкого спектра підприємств з високою продуктивністю й можливістю всебічної зайнятості мешканців Кривого Рогу, в тому числі збільшення економічної активності жінок, що сприятиме сталому розвитку міста.

Першим кроком у рамках роботи над брендом міста була розробка логотипу та слогану.

Логотипом Кривого Рогу стало зображення рогу, що символізує протяжність міста, його силу і потенціал, а також добробут і достаток. Через природні ресурси і, зокрема, залізну руду Кривий Ріг називають сталевим серцем України – звідси кольорова гама логотипу. Слоган «Місто довжиною в життя» наголошує його відмінну рису – Кривий Ріг простягається більш як на 120 км і є одним із найдовших міст світу.

На основі логотипу було розроблено бренд-бук Кривого Рогу, у якому визначено особливості використання бренду.

Для формування інвестиційного іміджу Кривого Рогу було проведено «Комплексне дослідження інвестиційної привабливості міста Кривого Рогу на 1 червня 2013 року». Працівники виконкому та Інституту розвитку міста пройшли тренінг «Практичні аспекти залучення інвестицій і супровід інвестиційних проектів».

У рамках демопроекту сформовано бази даних інвестиційних проектів та інвестиційно-привабливих земельних ділянок, розроблено Інвестиційний паспорт і Карту інвестиційних можливостей, Путівник інвестора та відеосюжет про інвестиційний потенціал Кривого Рогу.

Вивчивши інвестиційні перспективи, в рамках демопроекту було розроблено Маркетингову стратегію Кривого Рогу. У ній передбачено план дій для підвищення інвестиційної привабливості та розвитку регіональних і міжнародних зв’язків міста. Маркетингова стратегія допоможе Кривому Рогу стати більш конкурентоспроможним завдяки використанню його потенціалу та професійно спланованому позиціюванню у глобальній мережі міст.

Ознайомтеся докладніше з продуктами, розробленими в рамках проекту:
Карта інвестиційних можливостей
Інвестиційний паспорт
База даних інвестиційних проектів
База даних інвестиційно-привабливих земельних ділянок
Путівник інвестора
Маркетингова стратегія міста Кривого Рогу
Бренд-бук міста Кривого Рогу
Звіт про соціологічне дослідження «Комплексне дослідження інвестиційної привабливості міста Кривого Рогу на 1 червня 2013 року»
Відеосюжет про інвестиції
Відеоролик про бренд міста
Дізнайтеся більше, як у Кривому Розі працювали над створенням бренду з історії успіху «Місто довжиною в життя створило власний бренд»
Читайте про досвід створення бренду та маркетингових продуктів Кривого Рогу, Павлограда та Дніпропетровська у кращій практиці «Брендинг і маркетинг територій. У пошуках власного обличчя»
 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com