м. Кривий Ріг, демонстраційний проект: Створення нових можливостей і зручностей у наданні послуг у центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого рогу»Ускладнені процедури, що діють у державних установах і органах влади, сповільнюють не лише надання муніципальних послуг, роботу фахівців чи взаємодію влади, бізнесу та громади, а й перешкоджають процесам демократизації системи врядування в країні та місцевому економічному розвитку. У Муніципальному центрі послуг Кривого Рогу, що працює з 2011 року, якість надання адміністративних послуг є пріоритетним завданням. Усі зусилля керівництва Центру та його працівників спрямовано на створення комфортних умов взаємодії громади й бізнесу з органами місцевого самоврядування та державними службами. Цього вдалося досягти завдяки демонстраційному проекту «Створення нових можливостей і зручностей у наданні послуг у центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу», впровадженого за підтримки Проекту МЕРМ у листопаді 2013 – вересні 2014 років. Мета проекту – створення комфортних умов для отримання якісних послуг громадянами, суб’єктами господарювання через переведення Центру надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» на відкриті і прозорі стандарти роботи з використанням технологій електронного урядування, які виключають корупційні загрози. Для підвищення комфорту відвідувачів і працівників Центру в його приміщенні було проведено ремонтні роботи, оснащено його необхідними меблями та комп’ютерами, оновлено систему кондиціювання та вентиляції, а також встановлено інформаційні стенди та вивіски. Додатково було розроблено інформаційні брошури про діяльність і можливості, надавані Центром, щоб заохочувати криворіжан користуватися його послугами. Працівники виконкому і служб, які входять до складу Центру надання муніципальних послуг, пройшли спеціалізовані навчання щодо використання інформаційних технологій, а також налагодження контакту та комунікації з клієнтами. У рамках демопроекту було розроблено Методичний посібник із земельних питань, а також оновлено програмне забезпечення системи надання муніципальних послуг. Сайт Центру було оптимізовано для зручності користувачів, оновлено його дизайн. Нововведення спростили доступ через інтернет до вичерпної інформації про всі муніципальні послуги, а також допомогли скоротити операційний час на їх надання. Оновлена система електронного врядування, яку використовують у Муніципальному центрі послуг, мінімізує контакт між надавачами послуг і споживачами. Це забезпечує дотримання стандартів антикорупційності та демократичного врядування, підвищує імідж муніципальних служб, а також сприяє поліпшенню умов для ведення бізнесу в місті. Ознайомтеся з можливостями Муніципального центру послуг Кривого Рогу на сайті http://mcpkr.com.ua.
|