ГОЛОВНАДЕПОЗИТАРІЙ ЗНАНЬНапрацювання демопроектів

м.Павлоград, демонстраційний проект:

Розробка та впровадження маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду міста Павлограда

Одне із завдань Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград, розробленого за підтримки фахівців Проекту МЕРМ, – перетворення Павлограда на місто з високою якістю життя та сприятливими умовами для розвитку бізнесу і залучення інвестицій. Щоб вирішити дві чи не найбільш стратегічні проблеми Павлограда – відтік кадрів і відсутність інвесторів – місту необхідно було вдосконалити власний імідж в очах своїх мешканців і для потенційних бізнес-партнерів на національному та міжнародному рівнях.

За цю роботу місто активно взялося в рамках демонстраційного проекту «Розробка та впровадження маркетингової стратегії із залучення інвестицій та створення бренду міста Павлограда», який було реалізовано в березні 2013 – червні 2014 років за підтримки Проекту МЕРМ.

Мета проекту – розробка та впровадження ефективної маркетингової стратегії міста Павлограда, формування позитивного інвестиційного іміджу та просування його бренду, застосування різноманітних засобів промоції для підвищення конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості територіальної громади.

Передусім для досягнення окресленої мети необхідно було розробити бренд Павлограда. Для цього було проведено опитування депутатів Павлоградської міської ради та зустрічі з керівниками місцевих великих і малих підприємств, низку конкурсів для школярів і молоді, дискусійні зустрічі з мешканцями міста у форматі «відкритого простору» та «світового кафе». Результати проведеної роботи увійшли в технічне завдання для розробки логотипу й стали основою для маркетингової стратегії.

Після численних обговорень логотипом Павлограда було обрано знак, утворений з літери «П», що відображає високий потенціал міста і його стрімке зростання. Спрямовані у різні сторони літери символізують об’єднання минулого і майбутнього, поєднання сліду, який залишило місто в історії, та його великих перспектив, на перетині яких живе місто зі своєю особливою енергетикою.

На основі бренду фахівці розробили Систему візуальної ідентифікації та Маркетингову стратегію Павлограда.

Для поліпшення інвестиційного клімату в місті було розроблено Положення про інвестиційну діяльність, затверджене міською радою 27 березня 2014 року, а також Дорожню карту інвестора, що є детальною інструкцією щодо різних питань взаємодії бізнесу з містом. Вона включає питання легалізації іноземних офіційних документів, отримання дозволу на працевлаштування, державної реєстрації іноземних інвестицій і суб’єктів господарської діяльності, проходження дозвільних процедур, ліцензування тощо.

Для привернення уваги інвесторів до міста було розроблено тримовний інвестиційний веб-сайт Павлограда http://pavlograd-invest.dp.ua. Він містить інформацію про місто, промисловість, територіальні зони, а також детальні описи об’єктів, які можуть зацікавити інвесторів.

Завдяки Маркетинговій стратегії та низці продуктів для інвесторів керівництво міста почало роботу над формуванням іміджу Павлограда як привабливого для мешканців і перспективного для інвесторів, що дає йому змогу зайняти вигідну позицію в умовах посилення міжмуніципальної конкуренції та більш ефективно займатися місцевим економічним розвитком.

Продукти проекту:
Маркетингова стратегія міста Павлограда
Дорожня карта інвестора
Система візуальної ідентифікації міста Павлограда (бренд-бук)
Положення про інвестиційну діяльність (затверджене 27 березня 2014 р.)
Інвестиційний веб-сайт м. Павлограда http://pavlograd-invest.dp.ua/uk
Дізнайтеся більше, як у Павлограді розробляли бренд міста з історії успіху «Нові інструменти взаємодії влади та громади запроваджують у Павлограді»
Читайте про досвід створення бренду та маркетингових продуктів Кривого Рогу, Павлограда та Дніпропетровська у кращій практиці «Брендинг і маркетинг територій. У пошуках власного обличчя»
 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com