ГОЛОВНАДЕПОЗИТАРІЙ ЗНАНЬНапрацювання демопроектів

Субрегіон «Розділля», демонстраційний проект:

Підвищення туристичної привабливості та підтримка розвитку туризму у субрегіоні «Розділля»

Громади в Україні часто обирають туризм одним із стратегічних напрямів для економічного розвитку. У субрегіоні «Розділля», що складається з трьох міст – Миколаєва, Нового Роздолу, Жидачева та Миколаївського і Жидачівського районів Львівської області, зосереджено вагомий потенціал для розвитку туристичної галузі: велика кількість визначних пам’яток історії та культури, оригінальні та унікальні традиції, звичаї та обряди.

Для розкриття цього потенціалу і перетворення його на інструмент місцевого економічного розвитку в березні 2013 – квітні 2014 років субрегіон впроваджував демонстраційний проект «Підвищення туристичної привабливості та підтримка розвитку туризму в субрегіоні «Розділля», підтриманий Проектом МЕРМ.

Проект мав на меті збільшити кількість туристів і рівень зайнятості населення у туристичній сфері через створення системи туристичної орієнтації, нових туристичних продуктів, проведення фестивальних заходів та їх всебічної промоції на територіях України і прилеглої Польщі.

Першим кроком було розроблено Маркетингову туристичну стратегію субрегіону «Розділля», у якій передбачено три напрями роботи – маркетинг туристичних можливостей субрегіону, розвиток комплексного туристичного продукту та підвищення рівня гостинності й обслуговування туристів.

Для розвитку системи туристичного орієнтування було уніфіковано систему вуличного та туристичного ознакування. У Жидачеві та Миколаєві встановлено нові двомовні таблички європейського зразка з назвами вулиць та вказівниками туристично-привабливих об’єктів. У Миколаєві встановлено також інформаційні щити та сітілайти з картою міста. Зручності від оновленого ознакування вулиць одними з перших оцінили гості та відвідувачі фестивалів, започаткованих у рамках демопроекту. У травні 2013 року дитячі та юнацькі колективи Миколаєва та Жидачева вітали Новий Розділ із шістдесятиріччям на першому вокально-хореографічному фестивалі «Роздільські каштани». Фестивальний марафон продовжили у вересні жидачівський фестиваль «Мить юності» та миколаївське свято гумору «Веселі копачі», що відбувалося на пасіці «Медовий блюз». Відчути дух свята можна з промоційного відео фестивалю.

На святкування та фестивалі громади запрошували своїх українських та іноземних партнерів, показуючи їм гостинність субрегіону до туристів і його привабливість для потенційних інвесторів. Міста-партнери ділилися досвідом перетворення невеличких міст на туристично-привабливі центри.

Взимку 2014 року в субрегіоні відбувався фестиваль «Коляда», з якого почався новий фестивальний рік. Окрім фестивалів, для підвищення туристичної привабливості субрегіону в рамках реалізації демопроекту було організовано святкування днів міст і проведено виставку робіт місцевого ювеліра Олександра Мірошнікова.

Для промоції субрегіону спільними зусиллями представників Миколаєва, Жидачева та Нового Роздолу розроблено туристичну карту «Розділля» та календар фестивалів на 2014 та 2015 роки, низку інформаційних матеріалів про туристичні маршрути та пам’ятки природи, які можна знайти на «Розділлі».

Розквіт фестивального туризму об’єднав громади і став першим кроком для підвищення туристичної привабливості субрегіону. Що більше громади працювали у цьому напрямі, то більше відкрилося перед ними перспектив для розвитку субрегіону через розвиток туризму, розкрити і максимально використати перспективи якого допоможе їм спільна робота над втіленням Маркетингової туристичної стратегії субрегіону.

Продукти проекту:
Туристична маркетингова стратегія субрегіону «Розділля»
Проморолик фестивалю «Веселі копачі»
Туристичний календар 2014
Туристичний календар 2015
Туристична карта субрегіону Розділля
Буклет «Унікальні пам’ятки природи»
Буклет «Стежками національно-визвольних змагань »
Сітілайти
Інформаційні щити
Про розвиток туризму в субрегіоні читайте в історії успіху «Скоординовані культурні фестивалі – інструмент залучення туристів та основа місцевого економічного розвитку у Львівській області»
Дізнайтеся, як громаді підготувати туристичну пропозицію та за допомогою яких інструментів залучати туристів у кращій практиці «Розвиток туристичного сектора. Туристичні маршрути на будь-який смак – відправна точка для МЕР»
 
Free Joomla Templates by JoomlaShine.com